Wednesday 4 May 2011

hadir_mu satu rahmat......ttp?????




pade pg yg damai nie...tib2 hati tringat pd die???die sape die???ermm die yg da bwt aku jd btul2 fobia dgn lelaki...ok la die nie kwn abg aku...boleh dikatekn rapat ar ngan abg aku sesangt...dulu slalu dtg umah aku...dtg raye,time uh bdk2 lg so org dtg xde fill hihi..wat xreti jerk ar..slalu lau jmpe msti snyum..slalu jmpe die kat kfc..sbb die kje at situ..wktu aku cple ngan farez aku just knl die sbg kwn along 2 jerk..tp 2 la kite xtau perancangan allah trhadap dri kite...wktu aku rase sedih sgt2 dgn farez aku da xnk pk g pasal cinte..bg aku lngsung xbg peluang pd lelaki tok mnyatakn cinte pd aku..mmg trluke la sgt2 owg kate...3 or 4 bln gak aku rawat aty nie wlaupon xnges tp luke nie sukar tok smbuh...tp mcm yg aku ckp kite xtau ape perancangan allah..tibe2 ceh2 nk wat gempk la plk...nk tau nape..pade 11.2.2011,wktu 2 knduri at umah along aku...kwn die yg aku namekn sbg "bob" nie dtg ar...tp aku xtgur pon die...die pon xtgur aku....berblas snyum je..knl la katekn xkn nk msm muke kot...nk dijadikn crite esoknye aku bkk fb ade msj dri die..ha??knpe die msj aku...rupe2 die just nk ckp..abg nk no hp mira boleh???la 2 je ke...aku pon dgn tanpe was2 bg je...org nk kwn ape slahnyer kn...tp dripade itu bermula lah episod duke dlm hidup aku....duke???msti plik kn...yup duke trsgt2....wlaupon pde mulenye aku rase bhagie yg tramat bahagie bile aku knl dgn lebih rapat dgn die....nazry affandi seorg lelaki yg aku xsngke mmbwe kebahagiaan dlm hidup aku hnye untuk meningglkn kesengsaraan..yup aku tersekse...skrg aku brane ckp bhawe lelaki kejam...lelaki yg da bwt aku fobia dgn perkataan syg,cinte,rindu dan segalenyer berkaitan hati dan perasaan....yup itulah hakikat sebenarnyer..aku xsngke die bwt aku mcm nie..sedangkan bergunung harapan die taburkn pade aku untuk memilih die sbg teman hidup ini...die je sorg lelaki yg buat aty aku trbuke untk mnerime tkdir yg farez bkn jodoh aku...die yg dapt buat aty aku nie trbuke untuk insan bergelar lelaki.ttp die juge yg bwt aku sengsare merane dan mnyesal krne percye pd lelaki..dan aku brani ckp yg susah tok aku mnerime kehadiran laki dlm hidup aku wlaupon aku tau berdose lau aku ckp cam 2...tp aty aku yg tnggung sume uh..nazry affandi lelaki yg aku hrp boleh mmbahagiakn aku tp.......ermmm tp slh aku jgk sbb ramai2 lelaki yg jtoh cinte dgn aku aku boleh tewaskn tp knpe die aku xhalang...as2...cume aku harp die xkn bwt bnde yg die da bwt pd aku pd pmpuan lain sbb skit sgt2...bygkn lah hmpir setiap hari  ungkapan ini yg die bg aku...(jgn tinggalkn abg,jgn curang dgn abg,abg nk as setie,abg akn syg as mcm nyewe abg,abg nk as tau yg abg xkn hncurkn hati as)..tp 2 hnye ungkapan tnpe ade surat akuan sumpah untuk die x memungkirinye...arhhh ABG KEHADIRANMU MMBAWE SATU RAHMAT....TETAPI KEPERGIAN MU MEMBERI SERIBU LUKE!

No comments:

Post a Comment