Monday 2 May 2011

kenape ade perkataan CINTA!!!

nie la mohd farez akmal...lelaki yg da bwt
aku BENCI DGAN CINTE...
CINTE????ape 2 cinte???ermm ary nie aku nk crite tntng bgaimane aku boleh benci dan fobia dgn prkataan 2...dan bgaimane aku boleh benci dgn cinte..pde awl 18 taun aku mule mngenal cinte...tp wktu 2 ramai org kate cinte monyet xkesah la..ermm sape yg xhpy lau ade pkwe...sape yg xhpy lau ckp die tgh bercinte...mcm 2 jgk aku hpy trsgt2..wktu 2 sape xde pkwe malu bab mcm xlaku....pd aku la...berkenaln dgn die 5 ary aku xsngke yg aku da jtoh cinte....yup itulah yg aku rase...dn dlm perkenalan yg singkat itu kami bercple...biase la bdk bru blajar..hpy tersgt la hpy mcm dunie nie aku yg pnye...hmpir stiap ary die cll aku...msj...tp disebalik kegembiraan 2...xde sape pon yg tau bhawe aku xpnh sekali pon berjumpe dgn die....wlaupon hnye sekali...plik kn???plik mmg plik tp 2 la hakikatnye dan aku xtau knpe aku boleh setie smpai 4 taun dgn die...mcm2 aku dgr kwn2 berkate yg mmbwtkn aty nie ragu2..tp aty keras xpe aku akn trus setie slagi aku mmpu...tp xde sape yg sngke 4 tahun kesetiaan aku die prsiekn...yup setelah 4 taun aku jge hbgn nie die akhirnye meminte aku dan die putus.....itulah saat yg aku xsngke sbb aku xtau ape slh aku...smpaikn die bgitu kejam...tp setelah hmpir 2 bln kami ptus bru lah die mnyatakn padaku alsan yg xlogik dek akal dan smpai skrg aku trpk knpe alasan 2 die bg aku...alsannyer ckup mudah"awk trlalu baik,dan sy xmmpu mnjadi sebaik awk"....ha??alasan apekah itu.....xlogik langsung....tp 2la hakikat yg aku kne trime sakit pedih dn mcm2 lg yg aku rase....nk nges da xde air mate...trime dgn redho mngkin itu yg trbaik...dan kini die telah pon bahagie dgn hidup die....dan aku?????...klau dulu name farez akmal bin abdul aziz bgitu indah bg diriku ini ttpi kini name itu yg mmbwt aku fobia dan benci pad cinte..yup itulah hakikatnyer.....sbb itu smpai skarg aku masih single....

No comments:

Post a Comment