Sunday 10 April 2011

membine kebahagiaan diatas  air mate owg lain?trgamakkah kite???ermmm 2 la manusie zaman skrg snggup melihat owg lain merane demi krne inginkn kebahagiaan ...Alangkah kejamnyer mereka itu....aku yakin bhawe kbhagiaan itu hnye smentare krne allah itu maha mngetahui dan allah itu psti akn memakbulkn doa org traniaye...aku xslahkn die,tp aku just nk bg tau die yg aku MERANE kerane prbuatan die..yup aku merane...adekah aku akn dpt bhagie sprti dulu???adakah kami akn dpt berkumpul sperti taun2 yg lalu adakah kami akn dpt ape yg kmi pnh lalui itu semule???...detik yg aku pling takot trjadi dlm hidup aku akhirnye brlaku jua.tepat jam 7.15 mnit pg 1 pnggilan aku trime dri seorg spupu...hah!!! alangkh trkejutnye atyku saat mndpt prkhabaran itu...kehadirn insan lain dlm keluarge...ya allah knpe ini yg hrus kami trime??hnye stu yg trlintas di kotak fikiranku adakah kami akn bergmbira brsame2????adakah ape yg kmi lalui dulu hnye sbgai kngan???...kenape kau trgamak mmbiarkn air mate ini mgalir kepp...ya allah aku redho dgn kehendakmu ttp adakah aku akn redho juge dgn tkdirmu yg akn mmbuat hbgn persaudaraan antare kami akn renggang kerane kehadiran insan itu??sesunggunhnye ape yg mmpu aku buat adalah berdoa smoge kebahagiaan kami sekaluarge akn sprti dulu...seprti senyuman sahabat2ku yg bgitu truje saat mndengar ttang kehidupan kami yg mnggembiraan ketika brade dikmpung,...ya allah aku tau kau mngetahui semua ini...mgkin ini adalah ujian mu trhadap keluarga kami.....aku cume memohon kpdamu engkau kekalkn lah kebahagiaan kami sekeluarga jgn lah kau renggangkn kami krne kami amat memerlukan antare kami...

No comments:

Post a Comment